به نام خداوند پدیدآورنده برجام و پاسدار حرمت برجامیان هرچند که هنوز نمیدانم برجام دقیقاً چیست ولی لابد چیز خوبی است که آقای روحانی اینقدر از آن خوشش آمده و دستور داده در مدارس درس آن را اضافه کرده اند. بابایم میگفت برجام خیلی چیز ها را درست میکند، مثلاً بعداز برجام، میروم سرکار و […]

به نام خداوند پدیدآورنده برجام و پاسدار حرمت برجامیان

206897_218هرچند که هنوز نمیدانم برجام دقیقاً چیست ولی لابد چیز خوبی است که آقای روحانی اینقدر از آن خوشش آمده و دستور داده در مدارس درس آن را اضافه کرده اند.

بابایم میگفت برجام خیلی چیز ها را درست میکند، مثلاً بعداز برجام، میروم سرکار و مشکلاتمان حل میشود و لباس عید برایتان میخرم و من هر روز اخبار برجامی را دنبال میکنم و منتظرم که بالاخره روزهای خوشبختی ما هم فرا برسد، آخر خوشبختی که خبر نمیکند…

اصلاً همین چندروز پیش بود که رئیس جمهور کشورمان به ایتالیا و فرانسه سفر کرد و چرخ شرکت های ایرباس و پژو را چرخاند، ما که بخیل نیستیم بگذارید آنها هم از برجاممان سود ببرند، بندگان خدا جوانان آنها هم بیکارند، حالا اگر خودشان برجامی ندارند دلیل نمیشود که ما هم از ایشان دریغ کنیم و به ایشان نفع نرسانیم!

دیروز رئیس جمهور میگفت برجام، مثل آفتابه ، و هرکسی این آفتابو نبینه مشکل داره و از آن جا که ما هم خانوادگی پاک و سالم هستیم، پس همگی ما مطمئنیم که برجام، خیلی خیلی چیز خوبی است.

برجام ما کار خودِ خدا بود، برجامی که جهانی را خوشحال کرد و امنیت همه را بالا برد و چرخهای همه را چرخاند، اصلاً کاش مثل جام جهانی، هر ۴ سال یکبار برجام، جهانی را هم برای رفع مشکلات جهانیان اجرا میکردیم.

من همه از حرفهای رئیس جمهور دراین باره خوشم می آید و دلم قنج میرود، فقط متوجه برخی از جملات او نشدم که گفت «میگویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؟! ما خادم مردم هستیم و برجام را خدا آورد!» ولی از آنجا که برخی از جملات و حرفها را فقط بزرگترها می فهمند امیدوارم وقتی که بزرگتر شدم متوجه این جمله های او هم بشوم.