دیروز در مجلس، در این نماد مردمسالاری، شمه ای از دیکتاتوری عریان و محض را شاهد بودیم، طرحی که بررسی اش در کمیسیون برجام ۴۰ روز به طول انجامیده بود و کلیاتش ۱ روز، در نهایت جزییاتش در عرض ۲۰ دقیقه تنها به پشتوانه دو سه ساعت لابی گری های دو یا سه نفره جمع […]

635803348258314129دیروز در مجلس، در این نماد مردمسالاری، شمه ای از دیکتاتوری عریان و محض را شاهد بودیم، طرحی که بررسی اش در کمیسیون برجام ۴۰ روز به طول انجامیده بود و کلیاتش ۱ روز، در نهایت جزییاتش در عرض ۲۰ دقیقه تنها به پشتوانه دو سه ساعت لابی گری های دو یا سه نفره جمع بندی شد.

و آنان که دیروز در برابر این دیکتاتوری ساکت ننشستند و سخن گفتند، همچنان همان قشری بودند که ایشان را به لفظ دلواپس تحقیر می کنند، همان ها که دلواپسان دشنه بر امنیت ملی و خدشه بر منفعت کشور و خدعه و نفوذ در وحدت ملی اند، آری همچنان همان ها بابت دیکتاتوری عریان آن دو سه لابی گر اعظم و در برابر چشم برخی بی خیالان ساده اندیش که مسخ شده نشسته بودند، غیورانه ایستادند، فریاد زدند، اشک ریختند و البته جا نزدند هرچند می دانستند که فردا برایشان تیتر خواهند زد اشک دلواپسان درآمد باز.

دیروز بازهم همان زاکانی و زارعی جانباز و مبارز به میدان آمدند، همان که در زمان جنگ نیز دلواپس بودند همچنان دلواپس مردم و کشور و انقلابند و همان ها که قبلاً از جان و مال و عزت و اعتبارشان هزینه کردند، هنوز هم در راه مقدس مسائل مهم کشورشان بی پروا ولی اخلاق مدار هزینه می دهند و امروز همان ها که زمانی بابت حضورشان در جبهه مسخره شدند بابت ایستادنشان در مجلس فرمایشی به سخره گرفته می شوند.

ashk-delvapasanو دیروز در مجلس، تاریخ نیز در زمره دلواپسان ایستاده بود و تصویب کاپیتولاسیون را به نمایندگان خاطر نشان می کرد، او هم با زبان بی زبانی تلاش کرد تا بی خیالان ساده اندیش را درسی تاریخی یادآوری کند، لیکن امان از آنان که خیلی زود هم تاریخ کشور خود را فراموش کردند و هم تاریخ معاصر همان کشورهایی که بابت امضای خوشخیالانه ی توافقات مشابه، آماج هجمه ی بدخواهان بدعهد و دون صفت گردیدند.

دیروز بزرگان قومی که تنها چندسال موسی شان را در میان ندارند و از فیض برادرش برخورداند، بابت سوراخی که در سامری برجام برایشان صدا می دهد، خداپرستی را به کدخداپرستی فروختند و هارون هر چه تلاش کرد تا سوراخ های نفوذ را به ایشان نشان دهد، گوششان بدهکار نبود.

و چنین مجلس و دولتی را که گوساله ی سامری را بپرستند چه نیاز به این که شیطان با ایشان بستیزد؟! امروز نقشه عوض شده است، دیگر دنبال براندازی نیستند، از داخل قرار است نفوذ کنند تا استحاله شدن را رقم بزنند، امروز تذبذبِ بزرگترین دشمن شیطان، بهترین مانور برای قدرت نمایی است حتی بیش از این که به فکر براندازی مستقیم باشند، و دیدید که اوباما چه راحت در برابر خبرنگاری که پوتین را بابت حمله به داعش قهرمان جهانی معرفی می کرد خود را بابت مهار ایران قهرمان خواند و این چنین است که حریف حاضراست برای دست دادن با ظریف کنار مستراح کشیک بکشد و بیچاره وزیری که بی خیال و ساده اندیش این را از عزت و قدرت خود بداند و او نمی داند که دست دشمن را بر سفره ی مجاهدت امام و رهبر و شهدا و جانبازان و دردکشیدگان این کشور دراز کرده است.

آری! امروز به آنان که مدام شعارها و آرمان های امام و انقلاب را به هزینه کردن از جیب مردم تعبیر و تخطئه می کنند باید گفت شما به چه مجوزی دست شیطان را بر خوان تاریخ سرشار از عزت و شرف این ملت که به خون هزاران شهید فراهم شده بازگذاشته اید؟!