سلبریتی‌های محترم اعم از هنرپیشه و ورزشکار می‌گویند درست است که ما پشیمان هستیم ولی ناچار بودیم چون گزینه‌های ما محدود بودند و نمی‌توانستیم افراد بهتری را انتخاب کنیم که در جواب به ایشان می‌گویم: ۱- شما نمی‌گفتید که ای مردم بیایید بین بد و بدتر، به بد رأی بدهید، بلکه تعاریف آنچنانی از حسن […]

تحلیلی بر اظهارات حاشیه ساز روحانی در سال 94 روحانی توان موشکی موشک حمایت سلبریتیها از روحانیسلبریتی‌های محترم اعم از هنرپیشه و ورزشکار می‌گویند درست است که ما پشیمان هستیم ولی ناچار بودیم چون گزینه‌های ما محدود بودند و نمی‌توانستیم افراد بهتری را انتخاب کنیم که در جواب به ایشان می‌گویم:

۱- شما نمی‌گفتید که ای مردم بیایید بین بد و بدتر، به بد رأی بدهید، بلکه تعاریف آنچنانی از حسن روحانی می‌کردید و او را قابل اعتماد و حلال مشکلات می‌دانستید و از عملکردش دفاع می‌کردید و در ستادهای انتخاباتیش حیثیت خود را خرج دفاع از محاسن حسن روحانی نمودید!

۲- اگر واقعا همان موقع معتقد بودید که بین بد و بدتر انتخاب و توصیه می‌کنید این یعنی از ابتدا می‌دانستید که حسن روحانی بد است! پس چرا امروز ابراز ندامت می‌کنید از چیزی که آگاهانه و عالمانه مرتکب شده‌اید؟! سرتان را بالا بگیرید و پای توصیه‌تان تا همان ۱۴۰۰ بمانید!

۳- یادتان هست که گزینه‌تان می‌گفت شما این‌ها را نمی‌شناسید، این‌ها جز اعدام بلد نیستند و شما کف می‌زدید؟! خب پس الان از مردم طلبکار باشید که جان‌شان را نجات داده‌اید و کاری کردید تا رئیسی پیروز نشود و همه مردم را اعدام کند!

۴- یادتان هست که روحانی می‌گفت افزایش نرخ بنزین یا حذف یارانه شایعاتی است که ستادهای انتخاباتی رقیب ساخته‌اند؟! خب الان به جای ابراز شرمندگی، بر سر مردم منت بگذارید که نگذاشتید آن شایعه‌سازان به قدرت برسند!

۵- راستی آن گزینه‌هایی را که بهتر و حتی بهترین می‌دانستید، قبلاً در فتنه ۸۸ به خوبی اثبات کرده بودند که هیچ احترامی به قانون، آرای مردم و مصالح ملی قائل نیستند و بعضا حتی نسخه اغتشاشات سوریه را برای ایران پیچیده بودند! پس مطمئن باشید آنها نه تنها نمی‌توانستند بهتر باشند بلکه بدترین خائنان به کشور و مردم بودند.

۶- راستی آیا ابراز ندامت شما، آن هم تنها چند ماه پس از این که حامیانتان به توصیه شما به گزینه‌ی بَدِ تَکراری‌تان رأی دادند فایده‌ای هم دارد؟! خب وقتی ندارد پس طلبکار باشید و وجهه‌تان را حفظ کنید تا دفعات بعد هم توجیهی برای تبدیل شدن به ابزار کسب قدرت گزینه‌های تَکراری و بدِ آتی داشته باشید!