سلام علیکم؛ استاد انتظامی عزیز! بزرگی شما در عرصه هنرهای نمایشی همچنین عزت و اخلاق شما برای همه اهل هنر زبانزد است و این چنین شخصیتهای محبوبی را آزمندانِ سیاست، در کمینند تا از نمد عزتشان شاید کلاهِ محبوبیتی و یا رفع حاجتی برای خود مهیا سازند و بسی دیدم، بزرگ هنرمندانی را که از […]

سلام علیکم؛

entezamiاستاد انتظامی عزیز! بزرگی شما در عرصه هنرهای نمایشی همچنین عزت و اخلاق شما برای همه اهل هنر زبانزد است و این چنین شخصیتهای محبوبی را آزمندانِ سیاست، در کمینند تا از نمد عزتشان شاید کلاهِ محبوبیتی و یا رفع حاجتی برای خود مهیا سازند و بسی دیدم، بزرگ هنرمندانی را که از صدق دل و صفای باطن، ناخواسته آب به آسیاب سیاسیون و فرصت طلبان داخلی و حتی بعضاً دشمنان اسلام و ایران ریختند و حال این که ساحت شعر و هنر به مصداق آیات انتهایی سوره مبارکه شعراء، باید در خدمت حق و عدالت باشد و نه بازیچه فرصت طلبان عرصه سیاست، که البته این آرمان بدون هوشمندی هنرمندانِ پرهیزگار مهیا نمی شود.

آن روزی که شما را در کنار آقایان احمدی نژاد و مشایی در سالن ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ دیدم واقعاً تعجب کردم به خصوص بعدها که از آن همراهی اظهار نارضایتی کردید، این تعجب به گلایه مندی تبدیل شد ولی امروز که نامه ای برای رفع حصر سران فتنه به آقای روحانی نوشتید به نظرم اشتباهی دیگر برای جبران اشتباه قبلی خود مرتکب شدید، همانطوری که آقای علیرضا افتخاری هم تلاش کرد تا دو سال بعد از عرض ارادت خود به آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری وی، این رفتار خود را با عباراتی که بعضاً توهین آمیز بود جبران کند!!
45840_579جناب استاد انتظامی! نام شما عزت جامعه هنر ایران است و دوست نداریم این نام خوشنام در جایی که نشاید خرج گردد، لذا توضیحاتی پیرامون درخواست اخیر شما در مورد رفع حصر سران فتنه تقدیم میکنم:

کسانی که شما برای رفع حصرشان نام نوشته اید کسانی هستند که در عین بازنده شدن در انتخابات و با وجود نداشتن هیچ مدرک و سند معتبری مبنی بر وجود یک تقلب بسیار گسترده، خواستار ابطال آرای مردم شدند و این خواسته را به جای پیگیری از طرق قانونی (و به خصوص شورایی که رهبری به صورت فوق العاده برای رسیدگی به ادعاهایشان تشکیل داده بودند)، با دعوت از حامیان خود به خالی نکردن خیابان ها پیگیری کردند، تا ۸ ماه، پایتخت و به تبع آن کشور را دچار خسارات سنگین کردند، اعضای خانواده ها را در برابر هم قرار دادند، تحریم های سنگینی را بر کشور تحمیل کردند، دل دشمنان این ملت را شاد کردند تا حدی که این رفتارشان با حمایت سرکردگان منافقین، جندالله (ریگی)، آمریکا، اسراییل، انگلیس، عربستان و همه کسانی که در دشمنی با مردم ایران از هیچ کاری فروگذار نکرده اند همراه شد. حمایتی که نه سرخود، بلکه به درخواست مکتوب سران فتنه مبنی بر تشدید فشار و تحریم بر مردم انجام شد که متن این درخواست از سوی مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا افشا گردید.

آقای انتظامی عزیز! سران فتنه اگر محصور شدند، به خاطر تنبیه و مجازات نبود که اگر چنین بود اول ایشان را ازهم جدا میکردند و مانع استفاده ایشان از امکانات ورزشی، درمانی، رفاهی و مسافرت میشدند، بلکه از نوع امنیتی و جهت جلوگیری از ادامه فتنه گری ها و دعوت به آشوب و اغتشاش بود که آن هم بعد از ۸ ماه صبر نظام و زجر مردم انجام شد و با مصوبه قانونی شورای عالی امنیت ملی رخ داد.

🔹استاد انتظامی بزرگوار! پرونده سران فتنه با توجه به خدشه ای که به امنیت ملی، منافع ملی و وحدت ملی وارد کردند اگر از مرحله امنیتی به مرحله قضایی وارد میشد به اذعان بسیاری از حقوقدانان، رأیی جز اعدام را به همراه نمیداشت و در چنین شرایطی برخی از سیاسیون خواسته یا ناخواسته ایشان را به سمت چنین سرنوشتی سوق میدهند تا شاید به قیمت اعدامشان از جنازه ایشان برای مبارزه علیه نظام استفاده کنند و حال این که مجموعه نظام با رحمت، حکمت و مدیریتش، هم ایشان را فرصت درک اشتباه و عدم مجازات سنگین قائل شده است و هم مانع تحمیل هزینه های دیگر اقتصادی و امنیتی به کشور و مردم گردیده است.

🔵استاد انتظامی عزیز! از شما که چون نگینی بر انگشتری هنر سینما و تئاتر این کشور می درخشید می خواهیم که نگذارید شخصیت ملی شما، این چنین بازیچه سیاسیون قبلی و فعلی و منافع جناحی شان قرار گیرد.